kolmapäev, 16. jaanuar 2008

Mina käisin kinos

Ma käisin kinos vaatamas filmi "Elizabeth:Kuldajastu". See film räägib Elizabeth I, kes oli
Inglismaa kuninganna. Tema trooni ähvardas kukutada Hispaania kuningas Felipe II. Hisapaania Võitmatu Armaada asusu teele Inhlismaa poole, et purustada inglaste laevastik ja taastada Inglismaal katoliku kiriku võim. Hispaania kuningas soovib, et võimule tuleks Mary. Elizabeth saab teada vandenõust ja laseb Mary hukata. Elizabeth hakkab valmistuma kaitsma oma impeeriumi, võitluses ülekaaluka vastasega.Ta peab täitma oma kuninglikke kohustusi. Selleks tuleb tal jagu saada oma haavatusest. Mille põhjukseks on tunded meremehe sir. Walter Raleighi vastu. Ent ta ei tohi nii tunda. Kuna ta on vandunud pühenduda oma keha ja hinge riigile.Mulle meeldis see film. See oli väga huvitav film.

Mulle meeldis selle filmi juures kõik, nii näitlejad kui ka kõik muu.Ma soovitan seda filmi ka teistel vaatama minna

Kommentaare ei ole: