neljapäev, 9. oktoober 2008

Aidi Vallik ''Mis sinuga juhtus, Ann?''

Tšau Ann,
Kõigepealt tahtsin ma öelda, et mul kahju, et sa kõike seda halba oled pidanud läbi elama. See hirm, mida sa oma väikevenna pärast tundma pidid võis ikka kohutav olla. Mul on hea meel, et temaga vähemalt lõpuks kõik korda sai. Ma loodan, et ka sina saad varsti psühhiaatria haiglast koju, tagasi oma vanemate ja venna juurde. Kuidas sul muidu vanematega läheb? Ma loodan, et sa pole enam nende peale pahane ja mõistad, et nad armastavad sind väga. Siiski ei saanud ma hästi aru, mis siis ikkagi Mayast sai, ma loodan, et ta on ikka elus? Ta oli minu meelest täitsa tore, kuigi Sethist ja ta sõpradest soovitan ma sul küll eemale hoida, ta tekitas minus alati kõheda tunde. Ega sa pole temaga ju enam kokku saanud? Ma loodan, et sa leiad endale tulevikus paremaid sõpru ja ei satu enam sellistesse pahandustesse, aga no eks seda tulevikus näeb! Ma loodan et sul läheb kõik hästi!
Eva

1 kommentaar:

Karin K. ütles ...

1.) Hirm väikevenna pärast? Mis juhtus Anni väikevennaga?
2.) Kuidas või miks sattus Ann psühhiaatriahaiglasse?
3.) Miks ikkagi ta oma vanemate peale pahane peaks olema?
4.) Kes on Seth Annile ja miks temast peaks eemale hoidma?
5.) Millistesse pahandustesse Ann sattus?
6.) Tooksid ehk näite raamatust, kuidas suutis Ann pahandustest väljapääsu leida (juhul, kui suutis)?