laupäev, 4. oktoober 2008

''Mina olin siin''



Tere Rass. Kuidas läheb? Ma kirjutan sulle, et teada saada, kas kõik on ikka peale seda aresti korras. See pidi ikka karm aeg olema. Olen rõõmus, et sa sealt ''eluga'' välja tulid.
Kuidas muidu selle narkoäriga muidu jääb? Ma kuulsin et sa tahad lõpetada selle äriga. Ma loodan, et sa sellest ärist ikka ei välju. Meil läheb sind vaja.
Muidu, kuidas sul üleüldiselt läheb? Loodan et hästi. Mul sai ikka mõni hea diil tehtud. See ajas ikka mu vaimselt tippu. Loodan ikka tõsiselt, et need politseinikud ei jamand sinuga või midagi niukest. Nad võivad vahel täitsa hullud olla ja ei tea mida teha. Ega nad pole paremad kui meie. Ok, pean nüüd minema. Loodan, et sul läheb hästi ja et sa vastad sellele kirjale varsti.

3 kommentaari:

Sander Lupp ütles ...

1) Miks on sõna "elu" jutumärkides? Kas peategelane sai mingeid vigastusi (ja kas vaimseid või füüsilisi)?
2) Miks sa ei taha, et peategelane narkoäriga lõpparve teeks?
3) Kellel veel peale sinu peategelast vaja läheb ja miks?
4) Milliseid häid diile sa tegid ja miks need sind vaimselt tippu ajasid?
5) Too mõni näide elust, kus politseinikud on oma võimu kuritarvitanud.
6) Kas sinu arvates on kõik politseinikud sellised nagu oma kirjas kirjutad või ainult mõned?

Allan ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Allan ütles ...

1) Elu on selle pärast jutumärkides, kuna ma (kirja kirjutaja) võin ju arvata, et ta tuleb mingi vaimse vigastusega tagasi.
2)Kui mina (Rassi sõber, kes tegaga tuttavaks sai narkoäri kaudu) kuuleks et ta lõpetab, siis oleks se ju mulle halb.
3)Teistel nn. semudel, kes ka on üht või teist moodi kaasa löönd. Mida vähem inimesi seda halvem.
4) Head diilid on head diilid, need lihtsalt peavad meeldima :P
5) Ükskord oli mingi jama, et kuskil ööklubis peksid turvamehed ''arestis'' külastajaid taskulambiga. Oli vist amigo ööklubis umbes pool aastat tagasi.
6)Alati on erandeid, nii halvas kui heas.