reede, 28. september 2007

Klatsimoorid

Blair tõmbas Nate´i kätt ja tõmbas ta tuppa.Nad komistasid teineteisele otsaja ajasid joogid mohäärvaibale maha.Blair itsitas;joodud viski oli talle täielikult pähe hakanud.
Ma hakkan nate´iga seksima ,mõtles ta uimaselt.Ja siis lõpetavad nad mõlemad juunis kooli ära ja lähevad sügisel Yale`i ja peavad neli aastat hiljem tohutud pulmad ja leiavad park avenue`l ilusa korteri ja kujundavad selle ainult sameti,siidi ja karusnahkadega ja seksivad kordamööda igas toas.

„Ma olen sind kaua aega vaadanud,”ütles Dan ja mõtles iga sõna tõsiselt.Serena põlvitas tema kõrvale ja võttis tal käest kinni.Danil tuli minestus peale ja ta tänas õnne et ta pikali oli.Ohoo,Rahu,poisu.Ta oli paljudes näidendites osalenud,aga kunagi varem ei olnud ta kellegagi kogenud asja,mida nimetatakse „keemiaks” .Ja tunda seda Serena van der Woodseniga oli nagu surra imelist surma.Tundus,nagu nad hingaksid Serenaga sama hingeõhku.Tema hingas sisse ja Serena välja.Tema oli vaikne ja liikumatu, Serena aga lahvatas tema ümber nagu ilutulestik.

„Tere”,ütles Blair ,tegi ukse praokile ja pistis pea välja.
„Tere”ütles Nate,roos peos.Tema juuksed olid märjad ja tema nägu õhetas.
„Ma olen alasti „,ütles Blair talle.
„Kas tõesti”küsis Nate,kellele see vaevalt kohale jõudis.
„Kas ma tohin sisse tulla?”
„Muidugi”ütles Blair ja tegi ukse täiesti lahti.Nate kangestus ukseavas ja põrnitses teda.Blair
Punastas ja varjas kätega oma keha.
„Ma ju ütlesin et ma olen alasti.”Ta sirutas käe lille järele.
Nate pabistas isegi veel rohkem kui tema ise.

Teos lõppeb sellega et Serena ja Blair lepivad ära ja Dan jääb Vanessaga kokku.

Kui isegi oleks võimalik ei muudaks ma midagi.

Soovitan kõigil ,eriti minuvanustel seda lugeda!

1 kommentaar:

helja ütles ...

Võiksid teha mõned parandused. Pealkiri jutumärkidesse ja autor juurde! Oled kirjutanud katkendid teosest, aga oleks võinud ka oma sõnadega jutustada. Viimased vastused väga napid. Ole tähelepanelik õigekirjaga! Ja trükkides pea meeles, et koma ja punkti ees ei ole tühikut, küll aga nende järel.