neljapäev, 6. detsember 2007

Anne Sophie Brasme "Ühe hingetõmbega"

hei Charlene!

Kuidas Sul seal vanglas läheb?
Ootan juba aega millal Sa välja saad, tahan Sind juba näha. Tunnen puudust Sinust puudust. Kuid õnneks ma ei pea enam kaua ootama. Sest Sa saad juba jaauari kuus välja. Siis Sa pääsed neist koletadest vangla müüridest. Sellest kurbusest ja üksindusest.

Ikkagi ei saa ma aru-Miks pidid Sa seda tegema? Ütle mulle miks? Miks Sa tapsid Sarah? Ma tean, et ta käitus Sinuga halvasti. Kiusas Sind ja mõnitas. Kuid ikkag miks Sa seda tegid? Ta polnud surma väärt! Küll elu oleks teda karistanud, tema tegude eest!
Kuid olgu, ma ei tahtnud Sinuga pahandata. Sest ma tean, et Sul on niigi raske.

Ma tahtsin Sulle öelda, et me kõik igatseme Sind. Tunneme Sinust hullult puudust!
Maxime jättis oma tüdruku maha kuna mõistis, et ta armastab Sind. Ta aina räägib Sinust. Ta on ikka tõeliselt armund Sinusse! See on nii tore. Ta ütles, et tuleb Sind järgmisel esmaspäeval vaatma. Ma loodan, et ma saan ka Sind järgmisel nädalal külastama tulla. Aga ma ei tea kas mul aega on. Kuna koolis on viimasel ajal nii palju õppida ja töid teha. Üldse vaba aega ei jää. Kui jutt juba koolile läks siis mainin ära, et meie koolis on uus õpetaja. Järgmisel veerandil peaks meie klassi tulema kaks uut õpilast. Muidu kõik ülejäänud õpilased on samad, peale Anne, kes kolis ära teisse linna.
Varsti on jõlud tulekul. Ja ma tahtsin küsida mida Sa jõuludeks soovid?
Ootan vastust!

Armastusega Sinu kallis Birgith!
Hästi palju kallisi Sulle:)

4 kommentaari:

Birgith ütles ...

Ma tean, et mul on võrdlus tegemata. Ma teen selle ära, esmaspäevaks.

helja ütles ...

Hea, et kõik sai korda ja Sa pääsed kirjutama. Jõudu!

Tuuli ütles ...

1. Mis probleeme Charlenel ja Sarahil oli, et Charlene tappis teise?
2. Kes oli Maxime Charlene jaoks?
3. Vana Charlene oli?
4. Kas Anne mängis selles teoses mingit tähtsamat rolli?
5. Kas tõesti andestasid kõik teised inimese tapmise eest, või jäi ka neid kes võiksid Charlene tema teo eest vihata?

Birgith ütles ...

1)Probleem oli selles, et Sarah kasutas Charlenet ära ja rikkus tema elu ära. Sarah kiusas Charlenet ja peksis teda ka korra. Ta alandas teda kõigi ees.
2)Maxime ja Charlene käisid. Aga Charlene jättis ta maha. Kuna Sarah vajas abi. Maxime hoolis Charlenes väga aga Sarah kasutas teda jälle ära.
3)Raamatu tegevus toimub mitme aasta jooksul. Raamatu lõpus oli Charlene juba täiskasvand ja vanglas.
4)Ei mänginud. Ma lisasin tema nime ise.
5) Eks oli ikka neid kes teda tema teo ees vihkasid. Aga väga palju andestasid talle.