pühapäev, 16. detsember 2007

Minu muljed kino külastusest

Tahaksin kirjutada filmist mis oli kinodes aastaid tagasi. Soovin seda teha, sest tookord olin ma filmiga väga rahul ja seda meenutades olen ma seda praegugi.
Filmi nimi oli "Päev pärast homset". See oli suurejooneline katastrooffilm, mille lavastajaks
Roland Emmerich.
Nimelt räägib siis film sellest kuidas üks kliimateadlane Jack kahtlustab, et tulemas on uus jääaeg. Kui talle tuleb kõne kolleegilt saab ta sellest kinnitust, et nii see ongi. Globaalne soojenemine on tõuganud maailma uude jääaega ning see saabub läbi ühe suure supertormi. Lisaks Valge Maja hoiatamisele peab Jack jõudma New Yorki, kuhu on lõksu jäänud ta 17-aastane poeg. Aga isegi Jack ei ole valmis selleks, mis ees ootab. Teda, tema poega ja tervet planeeti.
Film on väga effektiderohke. Ning põhiliselt rääkiski sellest kuidas Jacki pojal sellel ajal läks. Kõige paremini on mul meeles filmist see koht kus iga sekundiga tuli -10 kraadi külma juurde. Kõik jäätus täielikult, eriti kihvt oli see kui seda näidati komosest kuidas maakera külmus. Selle tagajärjel hukkus palju inimesi kuid Sami ehk Jacki poja ning tema sõpradega läks kõik hästi.
Soovitasin peale selle filmi nägemist seda kõigile. Enam pole seda võimalik kinos näha kuid siis olen kindel, et te ei kahetse kui seda laenutate!

Kommentaare ei ole: