esmaspäev, 10. detsember 2007

Käisin kinos

Tegelikult ma ei mäletagi, kuna ma viimati teatris või kinos käisin... Kunagi ammu käisin ''Kariibi mere piraate'' vaatamas, kuna ma nägin seda ammu-ammu, siis ei mäleta enam mitte midagi, aga ma proovin ikkagi xD
Film ise oli lahe, võiks seda veel viis korda vaadata. See oli fantaasiarikas ja action-ist seal ka puudust ei tulnud. Väga huumoririkas. Kapter Jack Sparrow on nii lahe, tore, pole lihtsalt sõnugi, kui lahe tegelane. J. Depp sulas selles ossa väga hästi.
Nagu öeldud, film oli lahe, aga kino, kus me käisime, oli muidugi ka tore ilusad punased ja pehmed istmed jne. Aga minu ees istusid mingid väiksed poisid, kes kogu aeg mulisesid, mis käis muidugi väga närvidele. Lõpuks hakkas üks neist oma mobiiliga mängima ja seda üles-alla loopima. Ma suutsin selle kuidagi välja, kuid Tuuli, kellega ma koos kinos käisin ja kes mu kõrval istus, käratas neile. Siis sai paariks minutiks rahu, kui hakkas sama jama peale. Siis käratas Tuuli uuesti ja siis sai juba normaalsemalt filmi edasi vaadata.
Vahepeal togis mingi tobuke ka tagantpoolt jalgadega mu tooli...
Niisiis film oli lahe, aga seltskond... ? Ei kommenteeri! Nii palju peaks kinos ikka olla suutma, et ei tõmbleks kogu aeg...
Igastahes soovitan seda filmi vaadata kõigil!

Kommentaare ei ole: