neljapäev, 3. aprill 2008

Arvamus raamatust ,,Mina olin siin''

Ma lugesin raamatut ,,Ma olin siin'', mille autor on Sass Henno.

Mulle eriti see raamat ei istunud, kuna oli vägivaldne ja jutt käis ümber alkoholi, narkootikumide jne. Ei sobinud mulle tõesti, kuna ei salli selliseid raamaruid eriti.
Samuti oli kasutatud rohkesti roppe sõnu, mis mulle samuti ei meeldinud, aga mis on tänapäeva elu üks harjumuspärane asi. Mulle jäid need sõnad isegi külge.
Samuti häiris mind, et kogu raamat oli suure jutuna kirjutatud, mitte peatükkidena. Kui järg ära kadus ja seal teksti kõrval olevaid aegu ei vaadanud oli raske pooleli jäänud kohta raske üles leida. Muidugi need kellaajad mulle meeldisid, kuna oli mõnus vaadata, kui kaua ta oma seletuskirja kirjutanud oli.
Tegelaste valik oli hea. See oli mitmekesine ja huvitav. Kuigi enamus tegelasi oli kurva minevikuga ja jäi mulje, et nad leiavad aina rohkem kurbust oma elust. Oli väga huvitava iseloomuga tegelasi. Kõik olid suhteliselt iseseisvad ja said üllatavalt hästi täbarates olukordades hakkama.

Arvamus on ikkagi see, mulle lihtsalt ei meeldi sellise teemaga raamatud. Kuigi see oli hästi kirjutatud.

Kommentaare ei ole: