reede, 4. aprill 2008

Kultuuririkas vaheaeg

Vaheaeg oli suhteliselt pikk, nii, et aega oli kultuurialaste tegevustega tegelemiseks palju.
Kõige meeldejäävam sündmus oli 30. märtsil. Käisin venna ning tema elukaaslasega võrus, Kuldse Trio kontserdil. Midagi uut ja erilist polnud. Esitati vanu ja tuntud laule, kuid see selle eest häid.
Palju sai aega veedetud ka laua taga istudes, pliiats ja paber käes. Nimelt meeldib mulle väga joonistada ning püüan seda teha igal võimalusel. Kõige meelsamini joonistan ma hobuseid ja autosid. Mõne paneb see küll naerma, et miks tütarlaps autosid joonitab, kuid minu jaoks on nende joonistamine lihtne.
Sai ka käidud kinos, kus oli ülimalt naljakas film nimega Pulmasõltlane. Sellega jäin ma väga rahule.
Laupäeval, 29. märts tähistasin ma enda sünnipäeva, kus sai kõvasti lauldud ja muusikat kuulatud. Nagu aru sain, jäid kõik rahule.
Arvan, et tegelesin vaheajal piisavalt kultuurialaste asjadega, kuid eks alati võiks rohkem!






Karmen

Kommentaare ei ole: