neljapäev, 3. aprill 2008

Vaheaja kultuurielamused

Mina ei teinudki vaheajal eriti midagi.
Aga käisin kinos ''Horton''-it vaatamas. See oli väga tore, ning mulle meeldis selle graafika ja joonistused olid ka väga toredad. Lugu isenesest oli samuti tore ja lõbus, kuigi et mingi känguru valitseb tervet junglit ja on väga ülbelt suhtuv kõige vastu millese ta ei usu, oli natuke jube.Tegelased olid samuti humoorikad. See lugu oli tõesti naljakalt ja lõbusalt tehtud. Minu arust sobib see kogu perele.
Samuti tegelesin vaheajal joonistamisega. Joonistusi võite vaadata www.wingedpony.deviantart.com Samuti on mul sinna lisatud fotosi põhiliselt hobustest ja ükspäev, kui mul hakkas Tuuliga igav, siis tegime mingeid jubedaid mimmu-pilte. Samuti seal leheküljel saab vaadata teiste inimeste loodud kunstiteoseid, ning seda võib ka lugeda kultuurielamuseks.

Kommentaare ei ole: