pühapäev, 20. aprill 2008

Minu vaheaja kultuuri sündmused

Vaheajal ma ei kasutanud oma aega küll ratsionaalselt, aga ma suutsin oma pilgu visata ühe dokumentaalfilmi peale, mille nimi on "Facts About 9/11".
See dokumentaalfilm rääkis erinevate kultuuride erimeelsustest ja faktidest, mis põhjustasid W.T.C. (World Trade Centre)kokku kukkumise.
Esimesena arvati, kuna tol päeval polnud majas mitte ühtki juuti, et juudid planeerisid selle maja hävimise.
Siis, kui Azerbaidžaani rühmitus võttis selle omaks, muudeti oma arvamust.
Siiski tekkisid riikide vahelised arusaamatused, ja isegi sõjaoht.
See intsident oleks peaaegult, et sisse juhatanud kolmanda maailmasõja.
Lõppkokkuvõttes, oleksid selle tagajärjel kannatanud ja hukkunud paljud.

Ma ei oska öelda, kuivõrd niivõrd see kultuurne oli, aga kahjuks pole mul midagi kultuursemat teile pakkuda. Aga aitäh, loodan, et mõistate.

Kommentaare ei ole: