reede, 26. september 2008

Aidi Vallik " Kuidas elad Ann ? "

Tsau Ann ! :)
Kuidas sul läheb ? Ma lugesin su seiklustest ja muredest jne . Ja kuidas sul emaga läheb ? Ja kas sa suhtled nende " sõpradega " ka veel , kellega sa seal maamajas koos olid ? Ma loodan , et mitte , kuna nad viisid su halvale teele . :S Muidu jood / suitsetad veel ? Tore oleks , kui mitte . Sa oled veel nii noor , ja võid oma elu ära rikkuda nende pärast . Kuidas suhted Villemiga on ? Minumeelest on ta väga tore ja abivalmis poiss . Timo oli ikka hea tont küll , et sulle niitegi .. :S
Kuidas koolis muidu läheb ? Hinded on korras ? Minul läheb koolis hästi :)
Muide ma käisin sind teatris ka vaatamas . Oma toreda klassiga käisin . Vägaväga lahe etendus oli ! (y)
Lisan su etendusest ühe pildi ka :


Ma loodan , et su edaspidine elu läheb hästi . Ja peame ikka kirjavahetust edasi eks :) Ootan sinu vastust ..

Eliis .

4 kommentaari:

helja ütles ...

Pea meeles, et ainult punkti ja koma järele pannakse tühik, mitte nende ette!

Eva ütles ...

Kes on Ann?
Kes olid Anni "sõbrad", kes ta halvale teele viisid?
Miks Ann maamajja läks?
Kui vana Ann on?
Kuidas Ann Villemiga tuttavaks sai?
Mida Timo Annile tegi?

Eliis ütles ...

Jah ma tean , aga mul on see lihtsalt nii sisse harjunud . ;)

Eliis ütles ...

* Ann on tore tüdruk, kes sattus halavale teele. Jooksis kodust ära jn. Aga nüüd on ta õnneks kodus tagasi ja ma usun, et tal on kõik hästi. :)
* Rita ja tema sõbrad.
* Ta arvas, et ta ema on teda terve elu petnud ning ta ei suutnus seda taluda.
* Meie vanune.
* Villem oli kohalik, no ta on seda siiani. Ta tuli koos teistega sinna pidu panema.
* Kasutas teda alatult ära.