reede, 26. september 2008

Kolmas Printsess

Tere Marilyn! Ma tunnen sulle kaasa,kahju,et sa missiks,ei saanud,ma olin sinu poolt.Ja sul olitäitsa õigus,et need 18 aastased,kontsadega ja sirgete põlvedega kõndida ei oska.Sa olid nendega võrreldes vapustav,ning siiani aru ei saa miks seda ei juhtunud.Kõik vist küsitlevad,ja on igatmoodi kindlad,et sina võitsid.Aga jah,seekord läks siis teisiti.Tahtsin öelda,et sa ei masetseks,kuna sina nägid nende seas ikkagi kõige kenam välja.See züriioli tõesti pime vist,et sind ei märkanud.Kuidas teil Rainiga läheb?Kuulsin,et teil tekisid vahepeal tülid.Ja,et te olete lahku läinud? Ning sul on praegu raske?Kuna varem,elasid sa Raini kulul.Ja nüüd tuleb sul kahjuks üksinda hakkama saada.See,et kui sul mingid probleemid,tekivad,siis anna kindlasti teada,ma aitan sind.Kerli ka vist sinuga enam ei suhtle? Sest sul pole raha.Imelik sõbranna.Kirjuta mulle.Ootan su kirja.Aliina!:))

1 kommentaar:

helja ütles ...

Soovitan veelkord üle vaadata. Sul on igasuguseid vigu, nt sõnad kokku kirjutatud. Punkti ja koma järel peab olema tühik.