reede, 26. september 2008

Kiri "pea suu/tõmba uttu" Tiina

Tere Tiina, :)
Kirjutasn sulle selleks ,et teada saada sinust rohkem.
Ma lugesin sinust ja seal oli kirjas ,et sul on nii suur ja kole nina . Miks sa nii arvad , kuigi ma pole sind päris elu näinud ei tahaks ma uskuda , et sul nii suur nina on .
Tahtsin seda küsida ,et miks teile klassis kellegile eriti Sven -Allan ei meeldi? Seda ma tean ,et ta pidi olema hästi tark ja üleolev aga mis on veel see mis tema juures teile ei meeldi ?
Kes on Cillat , kas sa oled temaga kunagi sõber olnud ?
Nina kohta tahtsin veel seda öelda , et sulle ainult tunub ,et sul on suur nina.
Mis on selles Ralfis nii erilist ,et ta sulle meeldib ? Ja kas see merisiga kas ta on ainult selleks ,et Ralfile meeldida ? Kes on Ville?
Miks te Rootsi elama läksite ? Kas sa tundsid Villed ka enem kui sa sinna rootsi kooli läksid ?
Tahaksin sinust rohkem teada saada aga selleks ma pean sinust rohkem lugema .
Sa tundud selline huvitav ja hea jutuga tüdruk , kellel on alati oma arvamus ja oskad tabavaid lauseid öelda .Ma tean ,et palju küsimus ühe korraga aga pole hullu :D Kuidas sul üldse läheb ? Milline elu seal rootsis ka on? , olen elu jooksul ühe korra rootsis käinud ja see oli ka 6 aastaselt ja eriti ei mäleta mis seal oli .Seda mäletan ,et meeste papude peale oli väikselt kirjutatud stella see oli mingi stella jalatsifirma :)Aga jah , ootan sinu kirja , ja ole tubli :)
Stella .

1 kommentaar:

helja ütles ...

Vaata teose nime pealkirjas - esimene sõna ikka suure tähega. Ja kui räägime riiginimest, siis ka Rootsi on suure tähega. Trükkimisel ei ole tühikut koma ja punkti ees, küll aga nende järel.