reede, 30. november 2007

David Hill "Näeme veel, Simon!"

Tsauki Simon!

Kuidas sul ka läinud on? Pole sind nagu meeletult pikka aega näinud. Viimati kui nägime olime me koos haiglas. Kas koolis on ikka kõik korras?:). Mul on koolis kõik OK :).
Aga räägime parem sellest kuidas sinu uus ratastool elab:D:D:D. Kuulsin su emalt, et su tool veab sind vahest alt. Aga sellest pole ju hullu, kuna saad isegi siis hakkama.
Ma tahaksin tõesti teada kuidas sa küll suudad seda kõike teha???
Sa oled teadlik sellest, et sa lahkud siit varsti ja suudad siiski nii positiivne olla. Mul on kurb seda tunnistada aga mina ei suudaks sellise teadmisega küll elada.
Ma olen õnnelik selle üle, et sa suudad olla nii elurõõmus ja jagada õnne teistega mis sul on:).
Sul on vedanud sellega, et ümberringi on sul palju häid sõpru kes sind hoiavad ja armastavad.
Ning su vanemad aitavad ja toetavad sind alati.
Mul on hea meel, et saan sulle kirjutada ja küsida su käest asju mida vb teised üldse ei söendaks rääkida.
Ja, et peaaegu unustasin :D . Loodan, et jõuludel tuled mulle ikka külla:)
Tahaksin sulle juba su kingituse üle anda. See kindlasti meeldib sulle(Y).
Aga teeme nii, et sa helistad mulle ka varsti ja siis saame juba pikemalt rääkida.
Ole tubli ja hoia ja ennast(K).

Ootan vastust...:)
Armastusega Katrin(K)(L)

3 kommentaari:

Mailis ütles ...

- Mis Simonil juhtus?
- Kuidas ratastool teda alt veab?
- Milline tema iseloom on?
- Kuidas tema vanemad toetavad või aitvad teda?
- Kohtute te tihti?

Mdea ütles ...

1.Tal on lihased nõrgad ja on ratastoolis.
2.-
3.ta on elurõõus ja on positiivne. Ta tunneb rõõmu sellest, mis talle antud on.
4.igat moodi toetavad.
5.-

Mdea ütles ...

1.Tal on lihased nõrgad ja on ratastoolis.
2.-
3.ta on elurõõus ja on positiivne. Ta tunneb rõõmu sellest, mis talle antud on.
4.igat moodi toetavad.
5.-