kolmapäev, 14. november 2007

Helen Cross-"Minu armastuse suvi"

Kallis Mona,

Kuidas sul noortevanglas läheb? Kuulsin, et Tamsin on nüüd Euroopas. Tamsini ema ja isa ei leppinudki ära, kui teada tahad. See on kurb, kõik igatsevad sind. Eriti su isa, ta on segaduses, miks pidite ta Steve tapma. Mida ta küll tegi? Tean, et ta ei meeldinud sulle kunagi, kuid ta polnud halb inimene. Ma ei saa ikka veel aru mis päriselt juhtus. Phili matused olid eile. Oleksid pidanud ka seal olema, või siis mitte, sest tema naine süüdistab sind ja Tamsinit. Kas te suhtlete veel? Sa ju tead, et minuga võid sa rääkida, alati. Ma ei süüdista sind mitte milleski, eks on ju hullemaidki asju armastuse pärast tehtud. Ma loodan, et teed edusamme võõrutusravil, sest tahaksime sind kõik juba kodus näha, isegi Lindy. Ta ei julge rääkida sellest mis on juhtunud, eriti kuna ta on ju nüüd kodukana ja Shreki naine. Kujutad ette, tema!!! Ma tahaksin sind niipea kui tagasi jõuad näha. Sind võidakse ju hea käitumise eest varem välja lasta, eks ole. Siis me lähme ja uurime jälle Julie Flowerdew oletatavaid mõrvapaiku, teda pole veel leitud, kahtlen kas leitaksegi. Ootan sind väga.

Anne-Marie.

2 kommentaari:

Kiisu ütles ...

Siin on siis minu küsimused:

1.Mis võõrutusravil Mona käib?
2.Kes oli Phil Monale?
3.Miks Mona Steve-i tappis?Kas oli tema üldse see kes kellegi tappis?
4.Kas Mona lasti siis vanglast varem välja?
5.Miks Steve naine arvab et süüdlased on Tamsin ja Mona?

Siiri ütles ...

1.Mona on alkohoolik ja mängusõltlane.Ma mõtlesin välja, et ta võõrutusravil käib, minu meelest ainult loogiline asjade käik, või nii.
2.Phil oli mees oma "parimates 30-dates", kellega Mona raha vajadusel magas, kuid lõpuks, kellele Mona käru keeras.Phil oli ka fotograaf, sellist imelikku laadi.
3.Ma arvan, et Mona ei plaaninudki, kuid ta teeb kõike mida Tamsin teeb.Tamsin läks Steve`ile kallale ja siis tegi seda ka Mona.Ta uppus.
4.Mis mõttes?Kui sa mõtled seda,et ta võib varem välja saada, siis selle vanglavärgi mõtlesin ka välja.Kõik sündmused juhtusid enne oletatavat vanglasseminekut.
5.Steve`il polnud naist, ta lihtsalt logeles.Philil oli naine ja Phil tegi enesetapu.Ega ta naine arvagi midagi, raamatus mainitakse teda ühe korra ja sedagi kolmandate isikute poolt.Veelkord üks väljamõeldis:).Oletasin, et ta on nende peale vihane,sest Monal oli Philiga afäär.
Ma loodan, et said oma vastused.