neljapäev, 15. november 2007

Kiri Sõbrale

Raamat ''Nõialaps'' Autor: Celia Rees

Hei jälle,

Pole sinust ammu kuulnud, sain vastuse sinu tädilt, ning ta ütles, et põgenesid selle hullu nõia-püüdja käest. Loodan, et sinuga on kõik korras, ning järgmisele kirjale vastad sina. Ma tõesti loodan, et vähemalt leiad sa Pasknääri üles ja saad neilt peavarju, ma tõesti loodan, sest tahan sinu käest kunagi vastust. Muidugi ei saa ma aru, mis nendel inimestel nõidade vastu on... Kõik nõiad ei ole ju halvad ja kui midagi inimestel halvasti läheb, siis on kohe nõid majas, isegi siis kui inimesed ise on hooletud oma tegevuste juures. Minu arust on sinu võimed igati tarvilikud ja imekspanetavad (minu arust inimestele ei meeldi nõiad selle pärast, et nad on teie võimete peale kadedad). Ma isegi sooviks, et mul oleks sellised võimed... Ma annaks kõike, et suuta loomadega rääkida :P Muide, kas iniaanlased kasutavad ka maagiat, või midagi sellist? Tahaks kah kunagi oma elus näha indiaanlasi, nad on tegelt kindlasti toredad, eks? Vähemalt nii palju, kui sa oled mulle neist rääkinud, olen tahtnud nendest rohkem teada, kuigi kõik räägivad, et nende metslastega pole midagi rääkida, ega ültse midagi teha, arvan mina, et nad ikka tõeliselt vinged ja nad on kindla-peale veel vingemad, kui ma preagu arvan. :)
Igastahes, loodan, et sa leiad tädi uuesti üles ja saad lõpuks mu kirjale (kirjadele) vastata, isegi siis, kui oleme juba hallid.

Tervitades Kelli!!!

NB! Kallis tädike, kui Mary pole ikka veel tagasi tulnud, siis palun jätta talle see kiri alles, nagu kõik need teised kirjad, mis olen tall saatnud.

2 kommentaari:

Sirli ütles ...

Siin on siis küsimused:

1.Kellega Mary koos elab? Kas tal on pereliikmeid?
2.Kas tüdrukul on siis maagilised võimed?
3.Miks inimesed Mary vastu halvad on?
4.Millised olevused raamatus veel olemas on?
5.Miks Maryl on vaja tädi üles leida? Kas temaga juhtus midagi?

Kelli ütles ...

Vastused ^^
1) Mary elas koos oma vanaemag, kes oli samuti nõid, aga ta hukati. Ta ema oli samuti nõid ja varjas ennast kõigi eest, isegi Mary eest, ta elas koos oma mehega.
Ta saatis Mary ära, et ta kaitstud oleks, sadamas sai ta kokku ühe naisega, kes andis talle loa koos temaga elada, ehk see tädi.
2)Tal olid näiteks ta suutis surmast välja tuua vastsündinud imiku, suutis näha ette ühe poisi tulevikku.
3)Sest inimesed kartsid sel ajal nõidu, räägiti et nad toovad halba õnne ja neevad inimesi.
4)Mary sai hästi läbi indiaanlastega, ning sai hästi läbi huntidega, talle öeldi isegi, et tal on hundi silmad.
5)Ta elas tädiga päris palju koos ja said lähedasesk, nad oleksid tahtnud veel kohtuda, ta tädi hoidis ta päeviku alles, lootes, et saab Mary-ga jälle kokku ja ehk saab ühel päeval oma päevikut edasi kirjutada.