reede, 16. november 2007

"Varjuriik" Jenny Caroll

Hei Suzie!

Tänud, et vastasid mu eelmisele kirjale. Väga tore on teada, et leidsid endale uusi sõpru ka Californias. Kuid ära loodagi nüüd kus sa oled ära kolinud jätan sind nii lihtsalt rahule, oled ju siiski üks mu parimatest sõpradest.
Lihtsalt uskumatu, et juba esimesel nädalal juhtus sinuga nii palju. Ma küll ei tea milline tunne on olla vahendaja, kuid tean, et sinu esimene eksortsism üksinda oli jube ja mu süda jäi seisma kui lugesin su kirja. Selle tüdruku vaim küll ei väärinud sellist lõppu, kuid tema viha kõige vastu oli lihtsalt nii suur, et eksortsism oli lihtsalt vältimatu. Ning ma kahetsen, et ei olnud sind toetamas sellel hetkel.
Kuid oli mis oli. Omas kirjas mainisid sa ka oma kolme poolvenda. Juba su ema pulmas jätsid nad mulle sellise mõnusa tunde ja tore on teada, et nad kohtlevad sind hästi, kuid minus arust võiksid sa neid nende õigete nimede järgi kutsuma hakata, mitte nende totakate nimedega. Aga vahest sobivadki neile need.
Otsustasin jätta kõige magusama viimaseks. Alguses olin veidi üllatunud kui lugesin, et sinu toas elab 19. sajandist pärit mees või peaksin ütlema noor mees ja mõtlesin, et ka tema peaksid sa elavate riigist minema juhatama, kuid et, sa temasse armusid ei olnud ma algul kindel kas peaksin sind toetama või hulluks tembeldama. Lõouks tegin mõlemat, kuid päris hull sa ka ei ole, sest mäletanveel oma esimest reaktsiooni kui sa ütlesid mulle, et näed vaime, saad nendega suhelda ja isegi puutuda siis juba kukkusin pikali, kuid harjusin sellega pika peale ja olen siiamaani su sõber, ning sellepärast toetan sind.
Igastahes lõpetan nüüd ja saadan sulle ühe suure südamliku kalli.

Sinu Tuuli.

2 kommentaari:

Diana ütles ...

1 .Kus ja kuidas sa selle tüdrukuga kohtusid ?
2. Kes oli see mees kellesse ta armunud olid, kus ta temaga kohtus ?
3. Miks ta kolis ja kus ta varem elas ?
4. Mis nimedega Suzie enda poolvendi kutsus ?
5. Kelle/mille vahendaja ta oli ?

Tuuli ütles ...

Vastused:
1) Kohtusin temaga eelmisel suvel kui külastasin californiat.
2) See mees oli 19 sajandist pärit kauboi, kes suri, kuid ei tahtnud maa pealt lahkuda, ning kohtusid nad siis Suzie kolis Californiasse oma uude maija, kus see mees(vaim) oli elanud oma surmast saati
3) Ta kolis sest ta ema abiellus uuesti mehega kes ei elanud nende kodulinnas, ning kahjuks ei mäleta kus ta varem elas.
4) Ta kutsu üht keemiahuvilist doktoriks, teist unimütsikeseks ja kolmas ei tule meelde :P
5) Ta oli vaimude vahendaja.