laupäev, 10. november 2007

"Südaerõõm" Per Nilsson

Hei.

Tänan kirja eest. Sain selle eelmine nädal kätte. Päris kiire oli eelmine nädal, ning pole aega kirjutada olnud. Võtsin nüüd aega, et kirjuada sulle.
Käisime perega reisimas veidike. Jõudsime käia soomes ja rootsis. Vääga lahe oli . Saadan sulle ka pilte hiljem. Mul oli ka eelmine nädalavahetus võistlused. Mängisime Tallinna vastu ja võitisme päris napilt. Nägin ka vanu lasteaia kaaslasi. See kokkusaamine oli juhuslik. Ma kunagi hiljem räägin pikemalt.
Aa mis mulle meelde tuli. Minu käes on sinu mp3. Mäletad, sa andsid seda mulle kuulata, kuid unustasin selle enda kätte. ok, aitab nüüd minust.
Kuidas sul ka läinud on? Ma loodan et hästi. Hea, et sa hakkad üle saama suvel juhtunust. Mul on su üle hea meel :D . Sa ütlesid eeline kord kui me kokku saime, et ma võin sinu käest küsida, kui mind huvitab, mis suvel juhuts. Sa küll rääkisid mulle sellest, kuid siiski paar asja on mida ma tahaksin teada. Sa ei pea vastama, kui sa ei taha :).
Sa olid Ameerikas 4 nädalat, kas sa ikka suhtled Ameerika sõpradega??? Sa rääkisid eelmine kord, et oled Ann-Katrini mõned korrad veel näinud . Ega sa talle Ameerika lipust pole rääkinud. Kuid, ma olen arvamusel, et kui sa talle seda räägid, ega ta siis pahanda. Vaat mis ta ise sulle tegi. Kas sa emale ka oled rääkinud juhtunust?
Ma arvan, et sa ei taha sellest eriti kirjutada. Ega ma sind enam piina kah :D
Jätan siis selleks korraks hüvasti ja jään vastust ootama. :)

Tervitustega Mailis

2 kommentaari:

helja ütles ...

* Kellele sa kirja kirjutasid ?
* Mis võistlused need olid,kus võit tuli napilt ?
* Mis temaga suvel juhtus ?
* Kes on Ann-Katrini ?
* Millest ta enda emale rääkima oleks pidanud ?
* Mis selle Ameerika lipuga juhtus ?

Karmen

Mailis ütles ...

* kirjutasin selle kirja raamatu peategelasele, kes oli 15.aastane poiss.
* Need oli korvappli võistlused. Esimese ja teise koha peale mäng, kus kaotasime 2 punktiga Tallinnale.
* Ta armus tüdrukusse kelle nimi oli Ann-Katrin ja nad magasid enne poisi Ameerika sõitu. Ta oli Ameerikas ühe kuu ning tagasi tulles oli Ann-Katrin uue poisi endale leidnud. Aga see poiss, kelle Ann-Katrin leidis oli vahetusõpilane ning ta lahkus natukese aja pärast. Peale tema lahkumist olid Ann-Katrin ja poiss tülis, sest poiss arvas et Ann-Katrin petab teda aga Ann-Katrin rääkis talle, et tema ja vahetusõpilase vahel ei juhtunud midagi.
* Ann-Katrin on punaste juustega tüdruk kellega poiss bussis kohtus ning ta hakkas teda kutsuma Südamerõõmuks. Poiss armus temasse.
* Ta oleks pidanud oma emale rääkima Ann-Katrini ja poisiga juhtunud.
* Selle Ameerika lipuga oli nii, et viimasel õhtul Ameerikas tegid teised poisid talle üllatuse. Nad oli ühele tüdrukule suure Ameerika lipu ümber pannud ja kui poiss sinna jõudis siis see tüdruk võtis Ameerika lipu enda ümbert ära ja ta oli paljas. See tüdruk hakkas poissi veenma, et ta ikka Ameerikasse jääks ja temaga käima hakkas, sest sellele tüdrukle see poiss meeldis. Poiss solvus selle peale veidike. Kuid poiss jäi oma arvamusele kindlaks ja läks koju tagasi.