teisipäev, 20. november 2007

Dirk Walbrecker "Kambalugu"

Tsau Larissa =)

Sain su kirja küll kätte kuid vabanda, et ei vastanud. Koolis oli kiire aeg ja palju töid aga nüüd võtsin aega, et sulle kirjutada.
Mul läheb suurepärastelt, vähemalt ei kurda küll millegi üle. Kui siis ainult, et ilmad on jube jahedaks muutunud. Kuidas sul endal läheb? Kuulsin, et said haiglast välja kuid tervis polevat ikka kiita. Pole ka ime, sest see õnnetus, mis bussiga juhtus oli päris kole! Su bändikaaslase Kimiga on õnneks kõik korras kuid bussijuht Karl sai kahjuks surma. :( Mis teil seal bussis üldse juhtus, et teelt välja sõitsite? Kuulsin midagi sellest, et Karl oli joobes, kas see tõsi?
Seda nüüd ka, et kas su ajakirjanikest vanemad veedavad nüüd rohkem aega kodus koos sinuga? Muidu oli ju vahepeal tunne, et nad üldse ei hooli sinust ja aina sõidavad mööda maailma ringi. Aga tore seegi, et su laspehoidja Susanna sulle sellel ajal toeks oli. Kui külas käisin ütlesin sulle kohe, et see Susanna on väga tore ja hoolib sinust. Hea, et temagi sellel ajal sind aitas. Me nägime üksteist küll ammu aga sa oleks võinud ju oma muredega ka minu poole pöörduda, ma oleksin sind kindlasti aidanud.
Kõige parem meel on mul selle üle, et sa enam narkootikume ja alkoholi ei tarvita. See pole tõesti tervisele hea, eriti veel nii noorele 13 aastasele nagu sina. Kahju on aga sellest, et teie koolibändiga nii läks, sest sa olid tõeliselt hea. Vaevalt nad sinna bändi kunagi enam nii hea klaverimänija leiavad nagu seda olid sina! Mina seda chrissi ikkagi ei salli mis siis, et ta oli bändis peategelane ja sinust veidi vanem. Temast ju see halb kõik alguse nagu saigi. Aga see on kõigest minu arvamus nii, et jah.
Loodan siis, et su vanemad väga pahased su peale pole ja, et sa sellest midagi ka õppisid. Ära enam sellist pahandust tee. ;) Ja kui abi vaja võid alati oma murega minu juurde tulla!
Tervita minu poolt nii oma vanemaid kui ka Susannat. Püüan sulle varsti külla tulla. :)

Ootan vastust!

Armastusega
Karmen!

1 kommentaar:

helja ütles ...

1.Mis sa arvad peategelase käitumisest, iseloomusta teda?
2.Miks nende bänd laiali läks?
3.Parim sündmus /juhtum selles teoses?
4.MIs ta tarvitas alkoholi ja narkootikume?
5.Millsied olid tema vanemad?
6.Kes olid ta sõbrad ja millised ?

Mailis Võsu