neljapäev, 6. november 2008

Kahe teose võrdlus.

Aidi Vallik "Kuidas elad, Ann?" ja Peter Pohl "Ma olen ikka teiega."

SARNASUSED:
1) Peategelased olid mõlemad tüdrukud.
2) Peategelased mõlemad käisid koolis.
3) Peategelased omasid vähe lähedasi sõpru.
4) Mõlemas teoses suri keegi ära.
5) Mõlemad peategelased õppisid hästi.

ERINEVUSED:
1) "Kuidas elad, Ann?"i peategelane oli 14 aastane, aga "Ma olen ikka teiega" peategelane oli 15 aastane.
2) "Kuidas elad, Ann?"i tegevus toimus Eestis, aga "Ma olen ikka teiega" tegevus toimus Rootsis.
3) "Kuidas elad, Ann?"i tegevus toimus mõned nädalad, aga "Ma olen ikka teiega" tegevus toimus üle aasta.
4) "Kuidas elad, Ann?"i peategelane ei saanud oma emaga väga hästi läbi, aga "Ma olen ikka teiega" peategelane sai.
5) "Kuidas elad, Ann?"i peategelasel ei olnud õdesi-vendasi, aga "Ma olen ikka teiega" peategelasel oli õde Maria.
6) "Kuidas elad, Ann?"i peategelane ei surnud ära, aga "Ma olen ikka teiega" peategelane suri.

Kommentaare ei ole: