reede, 28. november 2008

Minu päev meediaga

Ärkan 6.30, kui lähen sööma loen ajalehte Postimees. Natuke hiljem panen raadio käima-Spin fm. Teel kooli kohtan mõnes bussijaamas reklaamiplakateid. Koolis ei puutu küll palju meediaga kokku aga vahel on koridoride peal reklaamid ja kui mõni tund on arvutiklassis siis saame käia internetis erinevates kohtades, nt sellistes kus ma ise tahan käia ja ka sellised asjalikud leheküljed kus peame mingit ülesannet tegema. Füüsika tunnis vaatame tihti filme, youtube'ist. Nt paar päeva tagasi vaatasime filme tuumapommi kohta. Peale kooli kodus olen internetis, msn ja orkut suhtluseks, vahel kui vaja kooli jaoks või info otsimiseks. Raadio käib tavaliselt taustaks mul peaaegu alati ja alati Spin fm, sealt tuleb enamjaolt muusika, vahel ka uudised. Telekast vaatan erinevaid filme või sarju, oleneb päevast. Nt kell 15.30 on Seitsmes taevas, eile vaatasin enne magama minekut kanal 2 pealt filmi Kuum pirukas ja ka Sharki. Selliste asjadega meedias puutun siis mina oma ühe päeva jooksul kokku.

Kommentaare ei ole: