reede, 28. november 2008

Minu päev meediaga

Minu päev algab üsna vara, aga hoolimata sellest, kohe hommikul pärast ärkamist ma meediaga kokku ei puutu. Meediaga puutun ma kokku siis, kui hakkan kooli minema. Kooli lähen ma umbes kella poole kaheksa paiku ja koolis käin ma bussiga. Bussipeatustes on alati mingid reklaamid, mis minu arvates peaksid kuuluma meedia alla. Veel puutun ma kokku meediaga bussis, kus on ekraanid, milles jooksevad reklaamid ja muud sarnased asjad. Koolis ma tavaliselt meediaga eriti kokku ei puutu, aga vahepeal siiski loen raamatukogus ajalehti ja ajakirju. Lemmikuteks on "Postimees" ja "Stiil". Reedeti on mul koolis meedia tund, kus ma vahetevahel käime arvutis ja kirjutame blogisse. Pärast kooli ma lähen koju ja vaatan telekat. Lemmikuteks on uudised ja "Paar". Tavaliselt ma loen ka ajakirju ja ajalehti. Ajalehtedest loen ma tavaliselt "Postimeest" ja ajakirjadest "Kroonikat" ja "Annet". Harv pole ka juhus, kui kodus pole "Postimeest" ja ma loen seda internetist. Enamasti veedan ma enda õhtud internetis sõpradega msnis rääkides ja muusikat kuulates. Internetis olen nii kaua, et pärast seda lähen magama ja meediaga kokkupuude puudub.

Kommentaare ei ole: