reede, 28. november 2008

Minu üks päev meediaga!

Mina ärkan kell 6:55.Esimine kokkupuude meediaga on mul siis kui ma oma toast välja lähen ja jõuan elutuppa seal käib hommikul juba telekas seal käivad uudised.
Kui ma oma tegemised ära teen siis lähen ma kooli enne saan oma sõbrannaga kokku ja lähme koos kooli,terve see koolitee me suhtleme.´
Varsti jõuame kooli ning näeme teisi klassikaaslasi siis suhtleme juba rohkem kuna siis on rohkem inimesi.
Kui tunnid läbi saavad lähen ma koju.Siis puhkan ja kuulan raadiot või siis käin internetis uudiseid lugemas, et teada mis maailmas ka toimub.Kui ma olen arvutis ära käinud siis panen teleka käima ja vaatan mis sealt tuleb.Kui juba õhtu kätte jõuab ja ma olen ära puhanud hakkan ma koolitööd tegema kui vaja teen internetis.
Siis varst 22:30 umbes lähen magama ja jõuabki varsti hommik ning hakkab uus päev.

Kommentaare ei ole: