reede, 28. november 2008

Päev meediaga

Neljapäev. Ärkasin kell 6.00
1) Esimene asi mida ma tegin lülitasin teleka sisse ja panin muusikakanali peale.(mtv)
Peale seda hakkan tavaliselt autoga kooli tulema,kus ma kuulan koguaeg muusikat mobiilist.
Kooli tulles näen linnas igasuguseid reklaame mis on igalepoole ülese riputatud.
Koolis ma eriti meediaga kokku ei puutu,kui ainult vahepeal mõnes tunnis ajakirju või muid asju vaatama peame või siis mobiili kasutamine .Näiteks ajaloo või ühiskonna tunnis.Ma arvan,et kodus puutun ma kõige rohkem meediaga kokku. Peale kooli tulen koju ja hakkan õpima.Peale seda lähen internetti,loen horoskoopi ,vaatan uudiseid (delfi.ee),suhtlen msnis sõpradega ja tutavatega.
Peale seda vaatan tavaliselt telekat,tavaliselt mõnda huvitavat filmi,uudiseid või kuulan muusikakanalipealt muusikat. Vahepeal loen ajalehte.Enne magaminekut loen ma peaaegu alati ajakirju,näiteks stiina või cosmopolitan.

Kommentaare ei ole: