reede, 28. november 2008

Üks päev meediaga

Mina ärkan tavaliselt iga koolipäev kell 5.30. Hommikul kodus on mul telekas lahti ja raadio mängib ka.Kooli minnes kuulan muusikat või raadiot.Tavaliselt tundides me otseselt meediat ei kasuta, vahetevahel otsime ajalehtedest artikleid ja teeme uurimistöid internetis.Uurimistööd on tavaliselt vaja teha kas ingliskeeles või ajaloos.Peale kooli kuulan jälle muusikat või raadiot. Kodus olles käib mul tavaliselt köögis raadio ja toas telekas. Ma küll võibolla otseselt ei vaata süvenenult telekat, aga olen ikkagi meediaga ühenduses. Kui mul on aega üle, loen toas kas postimeest või linnalehte. Nendes lehtedes on tavaliselt palju uudist meie riigi asjadest ja Tartu linnast ja ehitustest. Arvutis olles, loen tihti ka internetist lehti. Internetis on palju erinevaid foorumeid, kust saab uudiseid moe ja ilu ja muu sellise kohta. Õhtuti loen ka raamatuid, eriti meeldib mulle lugeda noortekaid.Telekast vaatan tavaliselt TV3 uudiseid ja noortesarju MTV eesti pealt.


Maarja

Kommentaare ei ole: