reede, 28. november 2008

Minu päev meediaga

Minu päev meediaga


*ärkan 6.30 -mind äratab telefonihelin

*panen raadio tööle Spin FM -seal tuleb ainult muusikat ja vahetevahel mõned reklaamid

*tulen koolist 15.40- lähen interneti

*seal ma loen erinevat uudiseid -elu24 , postimees.ee, buduaar.ee

*telekat ma eriti ei vaata aga 17.55 on kindel film mida ma vaatan - ´´Kodus ja Võõrsil``

*internetis ma käisn erinevates suhtlusportaalites-orkut.com ja msn

*vahetevahel kuulan Sky Plusi kuna sealt saab teada palju erinevaid uudiseid

* vikeraadios olen kuulan vahepeal neid õhtujutte , muidugi mitte ise vabatahtlikult aga issi kuulas mul suviti seda ja siis ma kuulasin koos temaga , see oli päris huvitav

* mõnikod tuleb televisooris 21.30 -põnevaid filme

* televisoorist vaatan veel Fox Life

Kommentaare ei ole: